Just gonna stand there, and watch me cry ?

Hej bloggen !

Idag har jag sån dag, då jag är irriterad på allt och alla..
Kanske beror på att jag inte har sovit så mycket inatt. + Jag blir så himla deprimerad av vädret.
Det är så grått & tråkigt. Längtar verkligen tills jag och bästis åker till Tunisien. Ska sola så himla mycket där nere.
Där är inomhuspool & utomhuspool. Lyxigt va ?  Imorgon får jag mina skor, wiiiiiiiie! Spännande.. Idag vaknade jag faktiskt tidigt gemfört med de andra dagarna.. 5 över 11, det är fan rekod under hela sommalovet. Nästan allafal.. hehe. Igår gjorde jag inte så mycket - låg och pratade lite med "J" på msn, och massa andra. Såklart. Börjar känna lite smått att jag vill tillbaka till skolan, men ändå inte. Vill helt klart kunna sova länge om dagarna, men vill ändå träffa alla i klassen. Ska bli kul att få se alla igen. Kommer krama allihopa. Haha.

Hade riktigt svårt för att somna inatt, var nog för att jag tänkte på dig ..

För att min blogg ska bli intressantare, så kan ju ni kommentera vad jag ska skriva om,
för att det ska bli roligare att läsa min blogg. :) Men nu ska jag gå och käka någon frukt eller något.


Saaknar dig, din räka !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0