3 inlägget. WOW, rekord !

Hej alla söta. Och alla fula.
*ironi*

Nej jag skämta bara, mina små sötnosar. Hur mår ni ? Här är allt bra. Sitter och chattar med Natassja. Vi ska leka på måndag. (a) Hihi, wiiie, har saknat henne sååå. Kommer ihåg hur kul vi hade sist. Som sagt vi satt i martins bil och skrattade och diggade musik i 1 ½ timme. Jag menar .. I EN BIL ! Det har aldrig hänt mig, att jag har kunnat underhålla mig i 1 ½ timme att bara sitta stil och lyssna på musik.. i en bil..TSS. Det är f*n fantastiskt !!
H-A-H-A. Jag och natassja har bestämt att vi ska in och shoppa när vi ska träffas på måndag. Ska åka till mitt älskade entre'. Äntligen ! Har saknat dig så. haha. ska köpa underkläder, och lite smink, och linne shorts och lite sånt. Och denna gången lovar jag, att jag ska lägga in bilder. Och göra en kategori - som där står, "shopping" eller "ebba shoppar" Så nu vet ni det. ska titta på lite klackar också.. ska titta på Scorett, Din sko, och lite sånt. Där hittar man alltid något. Hehe, så postiv jag är.

H*lvete, jag mosade precis en stor fet fluga på min data-skärm. Smartskalle !! *Suck*

Allafal, nu ska jag gå och kolla tv. Eller det har jag gjort länge nu.. men jag ska strax stänga ner msn och hela datan. För jag har varit inne typ.. hela dagen. Sikket GEEK jag är. Haha. Så nu får det vara nog !

Och som ni kanske då förstår, så blir detta mitt sista blogginlägg för ikväll. Bloggar mer imorgon, okej ? 

puss&kram.


/Ebba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0