10 juli - 2010.

Tjena alla läsare !

Mår ni bra idag ? Jag mår sådär..har lite ont i magen. Blää ! Hatar det. Annars är är allt super. Idag har jag, mathias och pappa varit hos min kusin och hans flickvän. Va jätte mysigt, min andra kusin tog massa bilder osv. T.e.x på mig och mathias. Och de på mig, skulle hon förstora.. åtminstone 2. En när jag ler mot henne, och en när jag leker med Nano (min kusins hund) i hans lilla vattenpool. Så söt. Så de ska jag rama in sen. Hehe. (a) Just nu ligger jag och tittar Pirates of the Carribien. Guud, vad Johnny depp är snygg där. Och Orlando bloom. *puuh* sexy bitch, alltså. Allafal, imorgon tänkte jag & bästis åka till stranden. Mysigt ! Ska riktigt umgås, och snacka lite osv.

Drar till henne ungefär vid.. 12, sen kommer jag hem igen vid 3-4 tiden typ.
Kommer blogga då direkt efter. Visst är jag snäll ? Hihi. (a) Idag åkte min bror iväg till Höllviken, han skulle till strandbaden.
 Kommer sakna honom..  trots att han kommer hem imorgon igen. Vet egentligen inte varför jag gör det, men jag tror det är för: 1. jag är van att ha honom här. 2. jag har kommit honom mkt närmare än innan. Det säger alla. T.o.m mathias. Så there you go. Hehe. Nu ska jag fortsätta titta på filmen !

puss på er.

/ Ebba.



( När jag & natassja hade Fjortis-tema. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0