♥ T I S D A G ♥

11:03 - 5 januari - 2010


'Godmorgon bloggen.. ni vet att jag hatar att säga det ordet, men ja - vad ska jag annars säga.


Vaknade idag ungefär vid 9:50 <-- jävligt tidigt i min värld. Ville sova längre, men kunde inte. Idag vet jag inte vad som händer, Mami ska tvätta osv.. Så jag tror inte att det kmr hända så mkt. Men kmr åtminstone få rena kläder ;) haha. Gud vad jag känner mig tråkig! Har inget att skriva om..? Något bra förslag? Jag kan åtminstone fråga - Vad ska ni göra idag? Hehe.. Just nu sitter jag och tittar på "Days of our lives".
Har ni sett den serien? Den är faktiskt väldigt bra, men den är lite knepig ibland. + Att den börjar väldigt tidigt på morgonen. Ni vet den bilden jag visade er igår på den chihuahuan? Asså ända sedan jag såg den igår så har jag blivit helt förälskad i den. Asså jag skulle ge allt vad jag har för att köpa den! :O Och jag menar faktiskt allvar.

Måste prata med pappa om detta, och den kostade bara 8 500 :- . Jag tkr att det är väldigt billigt, + att den bor i skurup :D Och som ni kanske vet, så bor jag nästan i skurup. Men jag ska inte bli för uppspelt, för jag vet ju inte ens ifall jag får.

Men nu ska jag försöka att göra något vettigt, venne vad..men jag kmr väl på något. Eller inte..

xoxo

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0