SÖNDAG.EFTERMIDDAG

13:31 - 31 januari - 2010


~ "Godmorgon" bloggen.


Ni vet att jag hatar att säga det ordet. Men jaja.. whatever. Har ni märkt att www.blogg.se - sidan är helt konstig. Imellan åt funkar det inte ens att komma in på sidan, och sen nästa gång så funkar det inte ens att skriva inlägg? Wtf, liksom. Haha.  Allafal, imorse när jag åt frukost så hittade jag en sån "provivadryck" i kylen, så jag tänkte bara varför inte? men sen när jag började dricka den, slutade det med att kah sprang på toa - och spottade ut hela skiten. Nu har jag lärt mig, att Jag + proviva= blää & usch! Allafal, tänkte chilla resten av dagen, vet inte ens ifall man kommer till skolan imorgon, imed att det snöar hela tiden. Snälla gode gud, gör så att vi slipper skolan imorgon. Hah! blink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0