S Ö N D A G - K V Ä L L

18:08 - 17  januari - 2010


Heej alla söta bloggläsare/bloggare.


Hur har er dag varit idag? Min har bestått av att bara ligga och sova/ kolla massa film på datorn. Skönt att inte göra något alls ibland. Har precis tryckt i mig 7 st klementiner. Kanske blev lite mycket.. men ja what the hell - bättre än att käka massa godis allafal.  Imorgon ska jag till skolsköterskan med Vicci, för jag ska kolla min hals.. har lite problem med den. Imorgon ska jag allafal rida som vanligt, min ridlärare hade ju som sagt skrivit fel på lappen som vi hade fått hem osv. Men nu är allt lugnt, Vicci ska förmodligen också följa med. Ska fråga henne ifall hon kan hjälpa mig med att renskriva min NO till på onsdag..så allt är klart! Jag planerar, vett ni ..

JA!


NEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0