♥ O N S D A G ♥

12:35 - 6 januari - 2010


Hej alla söta bloggare / bloggläsare. 

Hhar  jag precis sminkat färdigt mig..ska nämligen ha lite "company" - och då vill man inte se ut som en blekfis. Hehe.. För jag kan redan säga nu att jag är inte vacker när jag är utan smink. Varför är det så? Att man känner sig sötare och har mer självförtroende med smink på? Behöver det vara så? Egentligen tkr jag att man ska kunna känna sig söt utan smink..men ibland blir det inte så. Allafal, just nu snöar det här  fan vad glad jag är! Älskar snö, haha. Men på ett sätt så längtar jag skit mkt till sommaren. Bli brun, och bada i det varma vattnet. Snöar det hemma hos er? Tror inte att det snöar nere i Skåne, allafal. Asså jag måste erkänna en sak, ända sedan jag såg den lilla chihuahuan på blocket..så har jag snackat om den exakt hela tiden. Vill verkligen ha en sån liten plutt.  Jag ska börja känna pengar, så att jag kan köpa den. Hoppas bara att jag får ha en sån..*puuh* nu blir jag helt uppspelt. Ska inte hoppas på för mkt..ifall det inte skulle bli som jag ville. Men nu  ska jag titta i kylen om där är något gott eller sött att äta, sen ska jag nog kolla på någon film. Ni vet ju vilken filmgeek jag är. Haha.


xoxo från ebba andersson..

/E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0