Mysig dag!

Hej på er.

Hur har er dag varit? Min har varit rätt så bra, har nämligen varit och shoppat. Åkte ju ner till göteborg och gick först in på Kicks där man hittade: Lösögonfransar, 2 packet med olika hårfärger och ett Max factor täckstift. Sedan in på HM - trodde faktiskt att jag skulle hitta massa fina kläder. Men jag blev såklart besviken..det enda jag hittade var ju smink. Te.x: mascara, puder, makeup - borstar och 2 st sminksvampar. Så det blev ju lyckat allafal..fast jag inte hittade kläder. Men jag är glad att jag hittade något överhuvudtaget. ( Stavas det så?!) Just nu sitter jag i vår stora soffa och tittar på En förtrollad romans - ser ni på den? Den går allafal på 3:an nu. Haha, nu har jag suttit här och hållt på med detta inlägget i snart en halv timme. Så nu är det nog dags att bli klar. Annars har det inte hänt så himla mkt..så såhär har min dag sett ut, men nu ska jag fortsätta att glo på filmen på tv.

" Så ni får ha det så bra så länge"

xoxo

/ E



* Exakt en sådan väska som är med i Sex and the City - filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0