Mys och massa godis..

20:48 - 23 januari - 2010

Hejsan alla bloggisar.

Sitter här i soffan och är proppmätt, har nämligen precis ätit mat..om ni inte förstod dt.  Jaha, hur har er dag varit idag? Min har varit ganska "slappig", har inte hänt så himla mkt. Förutom att jag har laddat ner lite nya filmer osv. Men dt är kanske ingen news flash hehe..Äum.. ja pratde med mamma idag - och ska tydligen upp till henne på sortlovet..vilket är om 4 veckor. Har ni hört dt med att vinterkräksjukan är här? Och ni alla vet ju vad jag tycker om att kräka. Bläää! Och såklart är jag skit rädd också -->att jag kmr bli smittad<-- Men jag tror faktiskt inte dt, för har ganska bra immunförsvar. 

Haha! Jag har suttit med detta inlägg i en kvart nu..för jag vet inte egentligen vad jag ska skriva. Något föslag?  

Kuggfråga: Skulle ni kunna använda såndana här? (se bild nedan)


Men nu ska jag fortsätta titta på "Robinson karibien". Inte så jätte kul..men va faen. Haha.

                                              xoxo från ebba andersson..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0