♥ Min favoritlåt

16:46 - 4 januari - 2010



Hello babes.


Idag har jag faktiskt varit på ett ställe och kollat en sak. Men jag berättar inte vart pågrund av personliga skäll. Jag hoppas att ni förstår det, allafal..vad har ni gjort idag? Jag har bara slöat som vanligt och varit och handlat med Mami. Handlade även en present till min kusin som fyller 30 på lördag..tror jag. Vill ju inte komma tomhänt :) Så snall jag är, haha. Har även köpt 2 st filmer, de heter Walk the line och M/S Gustloff - the ship of no return. Walk the line är en av mina favoritfilmer. Den är verkligen skit bra! Har även hittat en ny bra låt. Det är den låten som spelas när det är reklam för Let's dance. Lyssna på den. Men ni får ha det så bra så länge, och ta hand om er.

http://www.youtube.com/watch?v=pjcbG8bVHCE <-- Let's dance soundtracket.

xoxo

/E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0