M Å N D A G !


 (Ser ni så blåa/gröna mina ögon är)

18:01 - 11 januari - 2010


Heej mina babes.

Min nya favoritbild, Jag måste säga en sak - ärligtalat så imorse när jag råkade slå på nyhetskanalen så snackade de om att det skulle komma en ny spyinfluensa hit. Asså när jag hörde det så smällde nästan mitt huvud av. (kan man säga så? haha)  Fatta hur rädd jag är för att bli smittad av den..+ jag mådde inte bra iheller efter att jag hade hört det. Som ni alla vet så har ju jag spyfobi. Men skitsamma nu ska vi inte prata mer om det. Hur har er dag varit idag? Min har varit lagom lugn.
Som ni kanske vet så är det ju måndag - och  då brukar jag alltid rida ju? Men idag blev det skit mkt strul !  Min ridlärare hade nämligen flyttat min tid en timme tidigare. Fråga mig inte varför?! + att pappa blev lite så sur..imed att han hade snakcat med henne innan idag, och då hade hon -->inte sagt något alls<--- Okej, hon kanske hade glömt det. Men ändå det är hennes ansvar. Tkr jag allafal.

xoxo från ebba andersson..

/E


Kommentarer
Postat av: Mami

Puss Princess of Mine ;o)

Sötaste Pussgurkan ever !!

Love You Sweetie !

2010-01-12 @ 08:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0