LÖRDAG-KVÄLL

19:35 - 30 januri - 2010


~ Hej bloggen.


Hur har er dag varit ? Min har varit ganska "chillig", har bara slöat exakt hela dagen. Gett hästen mat + vatten, får ju springa in i vårt hus hela tiden för att hämta vatten till honom. För det vattnet i stallet har frusit. Fan.. Jaja, är ju inte så konstigt imed att här är svin kallt! Är ca. 11.5 grader. Usch! Fan, vad ag längtar tills sommaren. Att bara kunna gå i en söt liten tunika och flip-flops eller linne och ett par shorts. Fan va nice! Haha. Har även pratat med mamma idag - pratade inte om något särskilt eller så. Bara när hon skulle komma ner osv. Som jag sa inget viktigt.

Kom just på att vår önskemåltid på HK ska vara inlämnad tills på torsdag. + att vi ska ju ha en så muntlig redovisning på svenskan den 9 febuari. så är ju bara bra ifall jag börjar nu. Ser ni jag tänker. Hehe..ibland. Tittar på The City - alltså deras nyaste avsnitt. Verkar lite så..småtråkigt. Men föressten, den serien har alltid varit lite så tradig & seg. Enligt mig, allafal. Tittade runt lite på www.google.se och letade efter massa skor(nördigt kanske) så hittade jag denna bilden. (se nedan)

(J*vlar, tänkte jag.)

Kuggfråga: Vad tkr du/ni om The City - serien??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0