L Ö R D A G - M O R G O N

11:55 - 16 januari - 2010

Hej allihopa.

Just ni sitter jag här ute i köket med Gessi under armen. Hon ligger här och sussar lite  Är hemma själv.. för mathias är i Österike och pappa är på jobbet. Sitter och gör lite NO - läxa, för det ska vara klart och inkämnat på onsdag. Bra planering, vett ni! Haha. Äum, ja idag ska nog Vicci förmodligen komma hit. Tror det blir att hon ska sova över hos mig. För vi snackade om det igår när jag var hos henne. Men vi får se.. idag. Venne hur länge jag stannade uppe igår, men jag tror att klockan blev exakt 00.06. 

Allafal Vad ska ni göra idag då?  Jag ska såklart göra klart min läxa + hoppa in i duschen, och stå där en timme eller så.  --> man får ju passa på när man ee själv hemma. Föressten vet ni att det är sån "skrikvecka" så ikväll antingen vid 8 eller 9 så kommer Scary Movie 2 visas. Sen imorgon vid 9 kommer Scream 2 visas. Så passa på och titta! För båda filmerna är bra. Hehe. Jag har typ ett "nyårslöfte" och det är att jag ska få VG i de flesta ämnena.

Kuggfråga: Är inte ni också trött på all kall kyla?

Jag vill ha sommar nu, vill kunna ligga på stranden och njuta, kunna bli brun, och kunna bada. Fan vad jag längtar!
Men allafal nu ska jag fortsätta att göra min läxa.

xoxo från ebba andersson..


 Ser lite sur ut här, men ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0