godnattpuss från ebba andersson..

21:06 - 27 januari - 2010


~ Hejsan allihopa.


Jag skulle egentligen göra ett inlägg tidigare idag när jag va hos vicci men det blev inte av. Så jag får göra ett litet snabbt nu istället. För ska alldeles strax gå och lägga mig. Japps, hur har er dag varit ? Min har varit helt okej.. förutom all snö som stormade in idag. Så blir kanske ingen skola imorgon blink Hahaha! Men är inte helt 100, så vi får se. Äum, ska ju till mamma på sportlovet - som är snart. Venne, riktigt när, men snart tror jag allafal. då ska jag vara där uppe i 1 vecka.. förmodligen. Annars blir jag lite sad. Men nu ska jag borsta mina tänder osv.

Ha dt bra!

xoxo från ebba andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0