♥ godnatt på er..♥

18:53 - 5 januari - 2010


Hejsan bloggen.

Detta blir mitt sista inlägg för ikväll. För jag vet att jag kommer inte orka skriva mer ikväll. Har hittat en ny favislåt, den heter Taio Cruz - break your heart..och den är riktigt bra! Sitter här och sjunger med i refrängen, nördig eller vaddå?  Haha. Asså jag älskar verkligen mitt hår, förlåt att jag skryter så himla mkt om det. Men jag har aldrig varit såhär himla nöjd med mitt hår. Absolut LOVE it. Gillar ni skräckfilmer? Asså riktiga rysare? Jag är j*vligt mesig när det gäller sådana filmer..jag brukar bli så himla rädd att jag nästan kan skita på mig. Hehe.. Finns det mer sådana personer än mig? Så känner jag mig inte ensam om den saken. Allafal, vad har ni gjort hela dagen då? Här har inte hänt så himla mkt..Mami har ju somsagt tvättat..och jag har legat och degat i soffan, och har inte gjort något vettigt som jag sa att jag skulle. Men nu ska jag fortsätta att lyssna på musik - på högsta volym såklart. Haha.

xoxo från ebba andersson..

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0