godnatt på er (L)!

21:42 - 10 januari - 2010

Hello sweeties.

Ligger just nu i min säng och kan inte sova..vi har ju äntligen fixat ett trådlös internetverk nu. Så man får ju passa på lite..haha. Dagen har varit superbra! Syster, Jon, jag & storebror var ju i Staffanstorp på Nova Lund. Hade ju somsagt presentkort på HM så jag fick passa på. Hittade jättefina saker. Hittade även ett svart linne med en dragkedja som gick genom hela tröjan. Men såklart var det storlek 40 - 42 och jag har storlek 36. Skitbra!? Men hur somhelst hittade jag saker iallafal som tur var. (tummen upp för det) Efter det stack vi och handlade på Willys, sen skulle Jon hämta en bil hos sina föräldrar. Sen hade vi typ "tävling" av vem som skulle komma först hem..och vi vann inte - för vi hamnade efter en långtradare. Of course.. haha. Sen kom vi äntligen hem och åt middag och chillade. När mathias och jag skulle åka hem så körde ju Jon & therese efter oss för de skulle hälsa på min moster och våra kusiner. Så det slutade med att vi hade "tävling" hem också. Så nördiga vi är..familjen andersson. hehe. Har ju äntligen fotat lite bilder med min nya hårfärg - som jag tänkte visa er nu. För jag känner att jag börjar bli lite dåsig - och när jag blir det så svider mina ögon som f** !

xoxo från ebba andersson angel06

/E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0