Film-kväll och massa mys.

23:07 - 30 januari - 2010



~ Godnatt bloggen.

Detta blir mitt sista inlägg för ikväll. Tittar nämligen på "What's love got to do with it" den handlar ju om Tina Turners liv, man får ju se när han Ike misshandlar henne. Blää & Usch! Egentligen tåller jag inte att se sånt, men jag kan ändå inte "motstå" eller vad man ska säga ? Vet ni vad?  Jag är väldigt stolt över min mage just nu, det känns som om den kryper och blir lite tajtare. Skit glad över det!  + att jag har inte gjort något alls iheller, varken tränat eller haft någon "diet" - men jag har ju som sagt ett nyårslöfte, och jag har bestämt att jag ska gå ner lite i vikt.. innan jag åker till Tunisien med nattis. Nu ska jag berätta 10 saker om mig som ni kanske inte visste.






Jag hatar Sushi.


Kräka är det värsta jag vet.


Jag älskar att sola.




Är lite av en shoppoholic.


När jag blir nervös skrattar jag..som fan.


Det tar mig en halv timme och en kvart att sminka mig.


Har nästan afrohår när jag vaknar.


Jag suger på matte.


Jag är riktigt kort.



Jag kan rulla mage. (hahahah)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0