Dagen efter nyårsafton

13:57 - 2 januari - 2010


Godmorgon bloggen.

Hur har er natt varit? Min har varit väldigt jobbig, somnade igår framför en film vid kvart i 2, sen blev jag väckt typ en timme senare - av att alla spelade extrem hög musik. Och jag är ingen nattmänniska när jag redan har somnat en gång. Hehe..Så nu vet ni det. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, imed att vi inte sov så mkt inatt..så tar vi väl det bara lugnt ikväll. Skönt att göra det ibland! Det går otroligt mkt bra filmer på tv nu, te.x:

1. Den galna professorn 2 - the klumps
2. Ivanhoe
3. Mr. Beans Holiday
4. Jack & bönstjälken - the real story

Och massa andra också, tror jag. Jag längtar skit mkt efter att spendera mina pengar som jag fått i julklapp. Jag fick ju 1000 :- av pappa på HM. Där finns ju fina underkläder osv, så det är en rättså bra. :) Vad ska ni göra idag då? Hade ni det kul igår? Som sagt var vi hos mammas kompis (Patrik) och firade nyår - det blev en lång kväll med massa fylla, och jag, alexander, Nathalie och Joesephine som inte drack. Ja allafal, nu ska jag krypa ihop i soffan och mysa framför tv'n.

xoxo

/ E

Kuggfråga:
Har ni någonsin sett en Louis Vuitton soppåse?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0