Bläää!

18:08 - 28 januari - 2010


~ Hej på er sweeties.

Hur har er dag varit då? Min har varit så och så, Började helt fine .. men sen efter lunch. Blää och fy! Hade en sån j*vla värk i magen. Men dt gick över till slut, sen så bestämde jag och nattis att jag skulle följa med henne till ridningen - för hon skulle rida sötnosen Allison. Och då brakade helvetet löst..IGEN. Så det slutade med att rebecka (hon som äger allison) va så snäll och lämnade mig hemma, som jag är just nu. Men nu är allt bra igen! icon_biggrin Jag har jäkligt dåligt samvete, att jag bara stack ifrån nattis sådär, måste göra något åt det. Ringa henne eller skriva på msn. Allafal, nu ska vi prata om något bättre + vettigare. Äum, har faktiskt tänkt att jag skulle köpa nya  uggs och lite kläder och så. Börjar bara bli massa gamla saker i garderoben..ny. Okej.. nu låter jag som en bortskämd unge, som får vad hon precis vad hon vill. Men sån är jag verkligen inte, det kan jag lova er. Och mina föräldrar är inte såna som ger mig allt jag peckar på..nänä om ni tror det, så har ni såååå fel. Mina föräldrar ger mig saker  - bara om jag verkligen behöver det. Så är det!

Japps, hoppas att ni fattar min poäng där, haha.  Anyway, nu ska jag titta på tv eller något. Så att min mage kan lugna ner sig..helt och hållet.

" Nattis, älskar dig bästis!"( Bästavännen man kan ha, längtar tills vår resa. )


Lot's of love from ebba andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0