Valentine's day

13:46 - 14 februari - 2010


Goodmorning.

Glad alla  dag på er! hUR SKA NI FIRA ER ALLA HJÄRTANS DAG ? Jag ska gå på bio med bästis och min familj. Vet inte vart vi ska eller vilken film vi ska se. Men det blir bio allafal. Hehe.. blink Får väl ta och ringa mamma senare idg, imed hon har såklart inte ringt. *Suck* Har tittat en liten stund på Säg att du älskar mig, så jäkla bra film!

1 timme senare

Haha, nu har jag suttit med detta inlägget i 1 timme. Har fixat mig, förstår ni. Ska ju till Ystad. Det är bestämt nu, vi ska titta på bio i Ystad. Kanske hittar boys där, vem vet. blink hihi. Men vi kan höras vid när jag kommer hem, okej ?

KISSES..

älskar er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0