Usch & Blää !

17:20 - 15 februari - 2010


Hej bloggen!

Jaha, min dag har bestått av massa nys och hosta. Usch & Blää på det. Har legat och "degat" i soffan exakt hela dagen, har mått så dåligt så ja.. saknar my girls. icon_sad Aldrig kul och vara ifrån de. Vet inte, ifall jag ska till skolan imorgon, får ju se hur jag mår. Men i detta läget så är det ju inte helt 100 precis. Kommer nog inte kunna sova bra inatt iheller, men men.. finns inget man kan göra. Förutom att snyta sig typ.. dygnet runt! haha

men nu ska jag fortsätta att tycka synd om mig själv, och ringa pappa och se ifall han kan köpa en sån Ben&jerry - glass. Såna är skit goda! blink 

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra idag?? :)

2010-02-15 @ 18:30:30
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/
Postat av: amy

men abba du behöver ju ha läkpiercing de första månaderna <3 //ammy

2010-02-18 @ 22:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0