TORSDAG-MORGON/EFTERMIDDAG

13:56 - 18 februari - 2010

Hello snyggingar.

Som ni såg igår, så blev mitt inlägg lite så konstigt kanske. Och min ursäkt till det är för att jag var himlas trött. Skratta hela tiden åt mig själv osv. <-- Fråga mig inte varför. Hehe. Har tillbringat nästan hela morgonen att titta på Ps. I love you, den är riktigt bra & sorglig på samma gång. Men första gången man ser den, fattar man knappt den. För den bytar "kapitel" imellan åt. Man bara WTF?! Va f*n händer nu? Japp, snart är det sportlov, på fredag börjar det. Och på lördag kommer mamma ner och hämtar mig. Sen så stannar jag där i 1 vecka. icon_biggrin WIHO!

Juste, har jag berättat att vi ska få en liten valp nu denna sommaren? Skit spännande, och bara se en liten sån klump springa runt med de andra bebisarna. nawe.. Nu hände det precis en sak med en av mina kompisar, bloggar lite senare. Okej?

KISSES..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0