TISDAG-MORGON.

09:22 - 16 februari - 2010


Godmorgon bloggen icon_biggrin 

Hur mår ni idag ? Jag mår likandant som jag gjorde igår, fortfarande lika snuvig..nyser fortfarande så jag får ont i nacken osv. Ja jag krängde allafal min Ben&Jerry - glass igår, kändes faktiskt väldigt skönt för halsen. Trots att det kändes som om jag hade en j*vla atombomb i magen. (få inga ideer nu) haha. Guud, vad jag längtar tills jag och bästis åker till tunisien. Börjar känna suget nu, trots att det är ganska långt kvar. Vi kommer säkert ha skit kul! Bara umgås. Ska bli mycket trevligt. Vet ni vad jag kanske ska göra nästa sommar? blink Jag ska ta hål i naveln. Har läst på massa sidor nu vad det innebär att ta hål i naveln..och vad man ska veta om det. Liksom hur man ska rengöra det, vad man får göra och inte göra de 2 första veckorna, när det läker. Jag kan berätta för er ifall ni vill. Okej?

När du tagit hål i naveln, ska du tänka på..

Under de 2 första veckorna får du inte, inte använda byxor som liksom trycker konstant mot piercingen. Men det ska man egentligen tänka på hela tiden. Man ska även undvinka att bada bastu, sola solarium och simma i simbassänger + badhus. Ifall det bildas typ..sårskorpor kan man ta lite ljummigt vatten och använda tops och försöka peta bort det med lätt rörelse.
"För att få en bra navelpiercing utan infektioner osv.. så hänger ju allt på rengörningen. Man ska rengöra det 2 gånger per dag."

Läkningstiden är mellan 3 månader-12 månader.

 Priset för att ta hål i naveln + få smycke till kostar mellan 600-800 kr.


KISSES..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

vad gör du denna tisdag? (:

2010-02-16 @ 14:40:09
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Vinglaset

Mitt kostade 500 =p

2010-02-16 @ 15:25:45
URL: http://vinglasets.blogg.se/
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Så jävla söta piercingsmycken det finns :)

2010-02-16 @ 20:23:59
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0