TISDAG-KVÄLL

21:01 - 16 februari - 2010


Godkväll bloggen (eller vad man ska säga)

Sister & Jon har precis varit här, åt en mysig familjemiddag tillsammans. Länge sedan sist..so sad. Men men, snackade även om min navelpiercing..therese tyckte absolut är det var en dålig ide'! Men jag stog helt klart vid mitt beslut..för jag vet vad jag vill. Och är redo att ta hand om min lilla piercing. Haaha - det lät som om jag skulle ta hand om ett barn där..men det ska jag såklart inte. Det vet ni ju redan blink hihi.*blink* Jag hade ju förmodligen berättat det för er då..kanske. Allafal, nu ska vi prata om något annat.  Ni vet ju att jag egentligen skulle rida igår ju, men pågrund av att jag var/är så himla förkyld så gick ju det--narturligtvis inte. Får sånt "sug" nu efter att rida, ibland blir det såhär..ifall inte jag rider, så känner jag mig så himla otränad. Venne varför? bara blir så.

Men nu ska jag allafal göra mig iordning, trots att jag inte ska till skolan imorgon. Men man måste ju lägga sig i tid..fastän man är "ledig". Japp, men nu ska jag gör det. Lägg inte er för sent, ifall ni är vakna nu.  

KISSES..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0