Söndag - sista dagen på sportlovet :(

15:02 - 28 februari -2010

Hello babes. angel06

Har ni sovit gott? Det har jag allafal, sov med 2 st täcken i natt. Så tuff jag är! Haha. Är super pigg just nu, och det har inte jag varit på länge! Sitter och äter massa "bebisvindruvor" - de är är riktigt små & riktigt gulliga. Finns på ICA - just incase your intresstead. (eller hur det stavas) Är sugen på beställa 3 st tröjor och lite undisar till på www.ginatricot.com - för där finns skit snygga/söta underkläder. Som sagt idag ska ju jag, pappa , mathias , therese & jon ha en "familjemiddag" de kommer hit istället..så då behöver jag inte släpa med mig massa böcker, ska fråga mathias om hjälp.. imed att han fick MVG i engelska. Det "lilla" geeket. Men och för sig, ingen av oss har svårt för språk. Så det är inte så konstigt då.

Jag ska alldeles strax fixa mig inför dagen.. sota ögonen idag med tänkte jag blink Sikket geek jag är, men va fan det är skit snyggt ju?! Allafal, nu har jag precis krängt min Ben&Jerry-glass som jag fick igår. Hihi. What can i say. Jag älskar den glassen, och då ligger den inte länge i frysen. (Hahaha.) Ligger fortfarande i soffan, med filten över mig + bloggdatorn i knäet. Snackar lite med bästis på msn + bloggar samtidigt. Ska bli jätte kul att träffa tjejerna imorgon, har saknat de så! Okej, nu ska jag fixa mig inför kvällen.. trots att det är ganska lång tid kvar. Haha.

Puss !

<-- dessa är några av mina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0