SÖNDAG..


11:16 - 21 februari - 2010

Hejsan bloggen. icon_smile

Hur är dt med er idag då ? Med mig är det hyvsatt bra! Vet fortfarande inte ifall jag ska träffa mamma idag, men det hoppas jag allafal. Sitter och lyssnar på Sofijah - du var så mkt, den är verkligen skit bra. Sitter och nördar den nu..den får mig att tänka på massa olika saker, som har hänt mig. Både bra och dåliga. Hade jätte kul med vicci igår, skrattade nästan hela natten. Var så trött att jag somnade i hennes knä - medans hon satt på min dator och va inne på msn. Sen vaknade jag igen att vi låg brevid varandra och musiken var på datan. Låten som spelades var
- Neyo - MAD, redigt bra, och man kan somna till den. haha Jaha, då är det sportlov i en vecka, vad ska ni göra på sportlovet? Jag vet inte vad jag ska göra, ifall jag inte ska till mamma. Gud, vad roligt lov jag ska inte ska till henne isåfall..eh..hehe. Men en sak ska jag allafal göra, och det är att tona om mitt hår till en mörkare nyans. Ska bli mkt spännande! Ska se ifall jag kan klippa mig också..för mitt hår är redigt slitet. Och hatar den känslan att ha slitet hår.

Föressten imed att vi pratar lite "smått" om Neyo, så kan jag ju berätta att han kommer till Malmö. Om ni inte redan visste det, hehe. Så de som gillar honom kan ju gå och se honom:

"torsdagen den 25 februari. Baltiska hallen i Malmö. Dörrarna öppnas kl. 19.00. Live kl. 20.00, biljetter köpes på www.ticnet.com ". - Ingen åldersgräns -

  Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0