Sista natten..

18:08 - 25 februari - 2010

Hej bloggen!

Sitter just nu i sängen hos mamma och tänkte skriva ett litet inlägg till er :) vad sägs om det? hehe. Känner att det börjar bli  lite tungt nu.. att jag ska hem imorgon, menar jag. Har tagit ett sista bad här i lägenheten, kändes faktiskt bra att bara ligga där och inte fundera på någonting alls. Har haft en väldigt bra vecka här uppe, väldigt..äum.. ja vad ska man säga. Har haft det väldigt..mysigt! Att bara spendera tid med mami. Har snöat exakt hela dagen, vet inte ens om jag kommer hem imorgon - p.g.a snön. Att stanna här en natt till är ju aldrig fel, hehe. :)

Vad har ni hittat på idag ? Min dag har varit ganska störig/jobbig. Den började med att jag vaknade sjukt tidigt..hatar verkligen det! Har gjort det exakt hela veckan jag har varit här. Och det är lite konstigt, för jag har inte ens lagt mig speciellt tidigt ? Men jaja. + har haft en sån dag när inte ens hår eller smink blivit bra. Väldigt jobbigt. Haha. Har tittat runt lite www.hm.se och letat efter lite vårmode nu till våren, hittade 2 st väldigt söta kjolar. Men har för mig att en av kjolarna har en av mina kompisar, så tror att jag ska skippa att kanske köpa den. - Är aldrig kul att ha samma saker som någon annan. Måste ha repekt. Här är allafal lite pics.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0