MÅNDAG-EFTERMIDDAG/KVÄLL

16:38 - 8 febuari - 2010


Hej allihopa. Girl's and boys. blink haha..


har precis proppat i mig lite mat, för ska snart sticka iväg till ridningen. Är hoppnig idag, ska rida bebis. (catalina) kmr gå bra, hoppas jag! Är jätteglad, fick VG på vår tyskläxa är riktigt stolt över mig själv. Börjar känna att jag börjar komma framåt, åt det hållet jag vill. Så det är tummen upp.

Har några löfte som jag ska klara av. Och det är:

1. Gå ner i vikt.
2. Bli lite mer hälsosam.
3. Röra på mig,så mycket som det går.
4. Dämpa ner med allt godis osv.
5. Äta frukt istället..för godis.

Guuuuud! Vad jag längtar tills jag och bästis åker till Tunisien. Att bara kunna ligga vid polen, lyssna på musik och chilla. Ahhh! Längtar, så att jag nästa spricker! Längtar även tills jag får träffa mami, saknar henne. Ska bli skönt att få vara där uppe i 1 vecka nu.

"men nu ska jag ta på mig ridkläder, och bara sminka över lite fläckar..som jag har i huvudet? Venne, vart de kmr ifrån."

Lot's of kisses..from ebba andersson. blogicons-2_537106241_53868032_58943246

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0