LÖRDAG-MORGON

09:14 - 6 febuari - 2010

Hello guys.

Hur mår ni? Jag mår bra, men är ganska trött. Är ju hos vicci nu, sovit här inatt. Jag venne riktigt varför jag är uppe..men jag kunde inte sova mer--imed att någon höll mig uppe. Men jag säger inte vad och vem. blink Hehe..
Vad ska ni göra idag då? Jag ska ju tbx hem, och plugga på lite läxor osv. Hatar att plugga på en helg! Det är liksom de ända dagarna man bara kan koppla av från skolan. Men ja.. vad ska man göra?! Vicci och jag flummade hela dagen igår--och när jag säger flumma--så menar jag flumma! Vi skrattade åt allt, t.ex.

Viccis lillebror: Vicci kan du hjälpa mig sätta på mitt spel?

Vicci & jag: ahahah ahahh ahhh!

Viccis lillebror: Vad är det?!

Vicci & jag: ahahaha!

Liksom wtf?! hahah..

Vi har även bestämt att vi ska bli smalare, än vad vi är nu. Jag har varit missnöjd med min kropp så himla länge, att jag inte klarar av att se ut såhär. Jag har sagt så till Vicci, att jag ska gå ner 4kg. Hon bara näää Ebba! Jag bara jo. för jag klarar inte av detta längre. Då säger hon: Då gör vi det tillsammans. Hon sa också att hon skulle gå ner..fastän hon inte ens är så jävla tjock som hon säger. Pratade även med lilla "Ida" igår på msn. Hahah, massa flum där också. Hon är min lilla re-tar-d unge (L) haha.

"Men nu ska jag krypa tbx till sängen. för vicci vet inte att jag har suttit här - och skrivit till er." angel06(För hon sover) Såklart.. hehe. Lägger upp bilderna som vicci och jag tog igår. Okej?

Puss på kinderna!

                                                                                                                                      

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0