Bajs!

20:16 - 8 febuari - 2010


Guud! Vad jag hatar att plugga massa läxor. Jag orkar verkligen inte, vill bara sova..  Gick ju inte och la mig förräns vid typ.. halv 11. Bajs på det! De sakerna jag har i läxa är engelska + tyska. Inte så världs svårt, men okar fortfarande inte. Asså ibland kan jag vara lite så seg, idag på matten gick jag där och sa högt.

Ebba: fan vad nice det ska bli med sportlov pp fredag!

(Alla på matten:)
äum ebba, det är 2 veckor kvar.

Ebba:
what?! nääääää! (håller för mitt ansikte)

(Alla på matten:)
hahahah.

Fattar inte hur jag tänker ibland, men men. Tänkte ta mig lite glass och fortsätta plugga. Trots att jag verkligen inte vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0