- 2 inlägget

23:57 - 27 februari - 2010

heej bloggen! *gäsp*

Detta blir mitt sista inlägg för ikväll, har precis fixat klart mig för kvällen. Tagit av mig sminket osv. Väldigt skönt att kunna klia sig i ögonen.. gud va skönt. blink Tänkte sätta på Sex an the City-filmen nu strax och somna till den. Mysigt. Börjar bli en vana nu, att somna till filmer, jag har timer vettni. Va cool jag är! Haha. Har snackat med Ida nu rättså länge, har dampat som vanligt på msn..dt börjar också bli en vana nu. Men men, det är så vi är. Jag längtar skit mycket tills jag får hem mina söta undisar. Trodde ni att jag skulle skriva att jag längtar till Tunisien, viserligen det gör jag.. men har redan skrivit det i det inlägget som jag gjorde tidigare idag. Så det behöver jag inte nämna mer nu. Vill ju inte att min blogg ska vara tråkig. Har inte gjort färdigt engelskan än..så det får jag göra färdigt imorgon. Föressten, jag kan berätta vad som händer imorgon.

* Morgondagens planer.*

Imorgon bli det typ.. familjemiddag. Mellan mig, pappa, mathias, therese & jon. Mysigt. Antingen kommer de hit, eller så åker vi till de. Mysigt att vi ska träffas igen.. icon_smile 

Kände plötsligt för att äta sushi nu.. haha vet inte varför? Gillar inte ens sushi?! Sikka ideer' jag får. Japps, men nu ska jag hoppa i säng, sätta på film som sagt, sätta den på min coola timer och sedan somna till det. Vi får höras imorgon, bloggar senare på morgonen när jag vaknar eller senare på eftermiddagen.

Puss !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0