Godmorgon.

Hej alla!

Idag är det inte fint väder alls..regnigt och blött. Blää! Vill ha
sol och värme. Det är so ebba-style. Hahah nej, men det gillas bättre.
Vaknade lite innan 1 idag. Trött och sliten, om man ska vara ärlig.
Måste bli bättre med tiderna nu, för snart är det dags för skolan igen.

Just nu sitter jag och äter frukost, och tittar ut genom fönstret.
Guud..vad jag vill vara på ett varmt ställe just nu. Bara ligga vid poolen
och chilla och njuta av solen. Ja, ni vet vad jag längtar efter..
Det stället är ju det enda jag pratar om. Hihi. Men känner verkligen
att detta kommer bli ett minne för livet. :)

*Men nu ska jag drömma vidare, och titta på Crowned.*
Vet inte vad som händer ikväll..får se då.
Bloggar i vilket fall som helst.

Puss&Kram♥

xoxo
Ebba


Kommentarer
Postat av: Merima

allt bra?:)

2010-08-08 @ 14:27:26
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0