♥ Tunisien.

* Just nu..*

Sitter och "forskar" lite om Tunisien. Hihi, har läst att
man får inte visa för mycket hud.
(som t.e.x inte för mycket av benen, och inte för mycket av axlarna)
Det första jag tänkte när jag läste det, var hur f*n ska jag kunna
klara det? Det är nästan omöjligt att inte kunna gå i shorts & linne
i nästan 40 grader. Så ja..*suck* vi får se hur det går. Sen läste jag också att
när man shoppar i tunisien, så måste man typ muta säljaren till ett lägre pris
än vad egentligen "föremålet" kostar. För att om inte gör det, så kommer de typ..höja
priset eller något. Haha, så om jag ser något jag gillar t.o.m älskar, så är det precis
vad jag kommer göra. Jag är grym på sånt vettni.  Haha nej, det är jag faktiskt inte.

Jag & bästis har bestämt att jag ska ta med min brors
högtalare, så tar hon med sin musikmobil. Så vi kommer
ligga där vid poolen med dunkande musik. Love it!  
Och guud vad vi ska sola, thihi. Längtar verkligen efter att bli brun igen.
Känner mig så blek nu, när jag inte har solat på några veckor.


Så det kommer bli kul. Längtar också tills vi åker flygplan,
haha jag älskar att åka flygplan. Så lugnt & skönt. + Vi kommer
åka på kvällen tror jag. Hoppas att det inte slår ner blixtrar och sånt,
som det hände med hon Isabelle Strömberg när hon skulle åka till Turkiet.
Läs artikeln --> http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7632365.ab <--

Sen såg jag även att Hugo Rosas skrev såhär:
-Jag säger bara var glad istället, var glad att du lever din otacksamma åsna..

Kom igen, det var väl lite onödigt..?
Ifall det hade varit jag, så hade det varit klart att jag blivit irriterad över att
flyget inte gick.. ifall det liksom hade varit jag som ställt in mig på att  jag skulle åka till turkiet.

En sak som jag tycker är riktigt omoget är när storbloggar ska sitta och ha en taskig konversation
med varandra på sin blogg, där alla andra kan läsa.
Ta det med varandra i verkligheten istället liksom?
Men jaja, det bestämmer ju de helt klart själv.

xoxo
Ebba


Kommentarer
Postat av: linn

Sant, det tycker jag med!

2010-08-19 @ 16:03:45
URL: http://linns.se
Postat av: amelia

hej ♥ fin blogg!

2010-08-26 @ 21:07:49
URL: http://amelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0