Skit natt..

Godmorgon..

Gud.. denna natten har inte varit bra alls. Somnade inte förräns vid 3.
Mådde illa, ont i magen, skakade osv osv. Har haft samma känsla nu i 2 dagar.
Kanske är något fel.. jag vet inte. Kände likadant igår när jag var hos natassja. Blää!
Säger jag bara. Hur som helst, idag vet jag inte vad som händer..

Blir väl bara att jag ligger i soffan och tittar på Tv eller film. 
Imorgon (fredag) så ska jag leka med Vicci. Wiie! Sen på lördag eller söndag
ska kanske jag träffa nattis,och träffa lite personer i Ystad. Men inte säkert.
Får se. Men nu ska jag kolla lite tv. Så ni får ha det så bra, sötnosar!

Puss&Kram♥
xoxo
Ebba

Såhär känner jag nu..


Kommentarer
Postat av: sandra

awe krya på dig!



kolla gärna in min blogg. :)

2010-08-13 @ 18:05:07
URL: http://sweetest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0