♥ The Hills.

'hej sötnosar.
Allt bra? Jag är förkyld fortfarande. Men börjar faktiskt
bli lite bättre. Så det är positivt. Har kollat på The Hills sen 12 imorse.
Faktiskt roligare att titta på när Lauren Conrad är med. Saknar att
hon inte är med längre. Det är typ som om de sparkade ut Lauren
så att Kristen skulle få vara med istället. Nu vet jag inte om det är så,
men stackars henne ifall det är så. Tror att jag har lite fel här, haha.

Tänk om de hade haft en sånt program här i Svergie.
F*n vad coolt det vore. Haha! Jag hade nog inte haft emot
ifall jag skulle varit med i något sådant. Liksom de i The Hills får
gryymt mycket pengar. Ca.. 20 miljoner. Eller något sånt?
 Jag skulle deffinitivt inte tackat nej till. Typ 40 skor skulle sitta fint.

Hihi, är man en shoeoholic så är man! Tänker hela tiden på när jag
kommer flytta hemifrån så kommer jag slösa mina pengar på skor.
Haha, nej usch så ska jag inte tänka.. för annars det kanske blir så.
Nu ska jag gå och käka äpplen! Älskar de! Haha NATTIS kommer du ihåg!

Puss&Kram♥

xoxo
Ebba


Kommentarer
Postat av: Moa

jag tror inte att det var så att lauren blev utsparkad, utan bara att hon inte ville vara med längre. ;OO



Äälskar din blogg! Kolla gärna in min, och säg vad du tycker om den. :)

2010-08-22 @ 14:38:42
URL: http://moalind.blogg.se/
Postat av: emma

Fin blogg!

2010-08-22 @ 14:40:38
URL: http://emmas.se
Postat av: natassja

haha , lauren blev inte utsparkad ,

hon ville inte vara med längre för,

kristen var med <3 haha du hade lite fel

där ;))



älskardej otroligt !

2010-08-23 @ 13:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0