´Sunday baby.

Usch & Blää!

Fy f*n sikken baksmälla jag har idag.. skulle aldrig
druckit den 5:e cidern. Alla klagade på mig, så var ju tvungen. Bajs.
Nej jag bara skämtade, jag är inte bakis. Då hade jag inte suttit här och bloggat.
Hehe. Som sagt min bror hade ju kräftskiva igår, var riktigt kul och mysigt! När jag
gick ut till alla så kom genast killarna till mig. En sa t.o.m, ebba, du är den sötaste här.

Man får väl tacka. Haha.  Jag var extremt sugen på den jordgubbs-cidern
som stod framför mig igår, och såg så god ut. Men men.. Mathias & jag gick och la oss ca.
halv 4, så idag sov jag till 2. Extremt skönt. Jag & pappa har kommit fram till att anledningen till 
att jag har mått dåligt nu i 4 dagar är p.g.a sömnbrist. Så imorgon ska jag gå och lägga mig tidigt. 
Haha önska mig lycka till. Kommer nog bli att jag ligger vaken i flera timmar. Får se.
Men nu ska jag fortsätta att titta på mitt favoprogram: Ghost Whisperer.
Det är nämligen repris, hihi.

Puss&Kram♥

xoxo
Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0