♥ Onsdag.

Hej alla!

Har kännt lite bloggtorka hela morgonen..
men nu ska jag f*n försöka ändå. Igår var jag med natassja.
Hon kom halv 8, så direkt efter att hon kom gick vi och la oss igen
och sov till lite över lite efter 12. Vi gjorde inget speciellt, det som jag minns
mest av, var att vi bestämde oss för att göra ansiktsmask och ta upp ett varmt bad.
med det slutade med en katastrof.. Vi tog nämligen för mycket vatten, så att när
vi skulle lägga oss i det, så svämmade det över (haha) sen så bestämde vi oss för att tömma lite
vatten istället, och då blev det blev översvämning på hela golvet. Så det slutade
med att det låg typ 20 handukar dyngsura över hela golvet. Hehe, så där rök den ideen.

Börjar må lite pyton, har väldigt ont i halsen & är trött. Vet inte hur jag ska orka med
skolan nästa vecka, haha. Men men.. får kämpa. Konstigt nog känner jag inte alls någon längtan
efter att komma tillbaka och träffa alla. Låter det egoistiskt? Kanske lite. Känner inte mig,
som mig själv just nu..tummen ner på det. Men allafal nu ska jag gå och äta något riktigt.
Har bara käkat ett äpple. Hihi.

Puss&Kram♥

xoxo
Ebba


Kommentarer
Postat av: natassja

haha , du glömde berätta att jag gickk rakt in i dörren !:D ahahahhahahahahhaahahha.

älskardej, BÄSTAVÄN.

2010-08-19 @ 11:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0