Måndag.

"Tjingeling".

Läget? Med mig är det bra. Trött..men det är inget ''nytt.''
Hehe. Just nu sitter jag och halvsover. Kollar samtidigt på 
"Why did i get married?" Skit bra film! Så den rekommenderar jag deffinitivt.
Skriver senare i inlägget om vad den handlar om. Låter det bra? Jag har precis kommit
fram till att det är exakt.. 2 veckor kvar tills jag & bästis + hennes föräldrar åker
till Tunisien. Jag längtar så att jag nästan spriiicker. Hihi. Längtar efter värme.
J*vligt tur att jag får det snart, hehe. Och gud vad jag ska sola, ska som sagt 
bli brun som en pepparkaka. Så ni kommer få en jävligt chock när jag kommer hem.
Ska försöka att ta med vår "familjekamera" (hahah) till tunisien.
Så att jag frå fota lite, så man får minnen. För det vill jag absolut ha. Vem vill inte liksom? 
Men nu ska jag kolla på tv, det är nämligen ett program som handlar om spöken.

Handling om filmen.

Under en resa till de snöklädda bergen i Colorado träffas åtta gifta collegevänner för sin årliga sjudagars återträff. Men den mysiga stämningen förstörs när de upptäcker ett pars otrohet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0