Hachiko.

Godmorgon *gäsp*

Ja..jag vaknade 1. Och ändå trött. Vicci har sovit hos mig inatt,
hade jätte kul & mysigt igår. Vi satt även och tittade på hundfilmen Hachiko.
Och om ni inte har sett den, så måste ni se den. Världens bästa film.
Jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjorde igår. Gud..säger jag bara.
Tårarna bara sprutade ut, liksom. Sen fick jag typ eftertårar också. T.e.x när jag kramade min
hund, så började jag böla. När vicci kramade mig, så började jag böla o.s.v o.s.v.

Idag tänkte vi åka hem till Skivarp igen, och gå och sola. 20 minutare får det bli.
Ska bli otroligt skönt att få lite färg på kroppen igen! Just nu sitter vi och lyssnar på
musik och stirrar rätt ut genom fönstret. Och drömmer oss bort, bland molnen.
Hahah fluum! Nej men, nu ska vi fortsätta digga musik och sånt.

Så ni får ha en underbar dag!

Puss&Kram♥



Hachiko är en verklighets baserad film. Den handlar om att
hachiko väntar varje dag vid tågstationen på sin husse. En dag dör ägaren på jobbet..
men hatchiko fortsätter vänta på samma ställe i 9 år på sin husse.

*Det finns en staty av den riktiga Hachiko i Japan.*

(se nedan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0