♥ Exating.

Hello bitches!

Hur mår ni idag? :) Jag mår bara fintfint, runt 6
drog jag och pappa till bästis och pratade om resan som är
om 1 dag.. imorgon. Spännande! Allafal, just annars har dagen varit
ganska lugn.. lite trög faktiskt. Men annars helt okej. Skulle egentligen shoppat
idag men det blev inte så. Utan jag & pappa ska göra det imorgon, istället.

Shoppa inför resan såklart. Väldigt tunna kläder, får det bli!
Annars kommer jag f*n dö utav värmeslag. Hahah. Ska vara typ..30-35 grader
där nere. *Puuuuh* säger jag bara, svetten kommer rinna av mig. Så det blir deffinitivt
inget smink. Kommer ju inte vara lönt liksom? Ska försöka att fota mina inköp
imorgon. Blir det bra? Jaa, det tycker jag. Imorgon blir den sista dagen för mig att blogga
innan jag åker iväg till en vecka med sol & bad. Härligt! Men nu ska jag titta på "Getting played"
som går på 3:an just nu. Så ni får ha en underbar lördag. 'Godnatt bebisar.

Puss&Kram♥


HAHAHAHAHAHA.


Kommentarer
Postat av: ida

hahahhahaha bilden! XD kommer sakna er, hoppas ni får de superbra!

2010-08-29 @ 17:09:35
Postat av: vicci

hahahha awww den bilden <333 saknar dig ebbisen, och nattis! <33

2010-09-05 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0