27 grader.

Godmorgon honeys!

Sovit gott? Det har faktiskt jag.. även om jag vaknade halv 3 inatt
p.g.a min bror kom hem från en fest.
Han va lite lullig, så det var roligt att prata med honom. Hihi.
Idag vet jag inte vad som händer..? Hmm, känner för sticka och sola solarium.
Har inte gjort det än. + Jag ska även försköka att gå rundan idag.

Får se sen vad dagen har att bjuda på. Vad ska ni hitta på idag?
Idag kommer min syster & hennes pojkvän över, för de ska lämna en sak.
Så det blir mysigt att träffa de. Hade faktiskt det väldigt mysigt igår när jag & papi
var hos min faster & hennes man.
Satt och kelade med min kusins och hans flickväns hund
i flera timmar. + Han han satt i mitt knä hela kvällen. Mysigt.
Den andra hunden som de hade med sig
bara låg på golvet och dräglade. Haha, nice! 


Men men.. nu ska jag göra något vettigt.
nFöressten vill även tacka för alla era fina kommentarer.
Fortsätt så, mina hjärtan
Puss&Kram♥



Såhär ser deras ena hund ut, (som satt i mitt knä)
Bara att han är svart i huvudet också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0