Vi är bäst tillsammans. (L)



( bild lånad från nattis.)

Hej igen, sötnosar.

Har precis varit ute och gått en runda. Väldigt mysigt, fick "cleara" mina tankar. Behövde
det.. just nu tänker jag på mamma..

 jag tänker på hur mkt jag hatar att hon inte
finns i närheten.. jag tänker på att såfort man vill träffa henne fäller man en tår för man vet att det är inte
möjligt, för då måste man resa 4 1/2  timme.   

Men jag måste ärligtalat säga att det är mina vänner som får mig fortsätta vara lycklig.

Jag älskar dig bästis ! You are my life.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig bästis! finns alltid för dig :-)

2010-04-10 @ 11:37:12
URL: http://naataalieejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0