Wiiiieee ebba har varit duktig !


Hej sweeties !

HUR HAR ER DAG VARIT ? Min har varit superbra, har skrattat otroligt mkt.
Slutade extra tidigt idag, så det var väldigt mysigt. Kom hem för 1 timme sen, har varit
ute och sålt massa kakor till massa folk här i vemmenhög. Så nu j*vlar kommer
det skramlas massa i kassan. Hihi :) Sitter just nu och tittar på Ghost Whisperer det är dubbel avsnitt. Så då
måste jag stanna uppe - och se båda. Tvångsttanke.. vettni. Ska även duscha + äta lite innan jag går
och lägger mig. Det har varit en väldigt solig dag idag, så otroligt skönt så det inte är sant.

Känner verkligen att våren/sommarn är påväg.. och det är då man minns alla minnen. Mina bästa
minnen var år 2009, upplevde de med bästis.. Vilket är ert bästa minne ?


~ Men nu ska jag äta.. så ni får ha det så bra så länge ! Sov gott, söötnosar..
 kan blogga imorgon, om jag hinner. Får se. :)


Me like !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0