2 - inlägget.


Dagens ord:

Kärlek är inte alltid så vackert.

Jaha, här sitter jag helt ensam hemma.. och tittar på dirty dancing 2 - havanna nights, blev ingen
ridning idag..imed att det  är röd dag. :) Så jag kan slappa istället. Väldigt skönt !
Blev tydligen inget med vicci idag - för att hon inte hör av sig... börjar bli lite trött på det nu.
Men men, ikväll ska jag förmodligen ut och gå med hunden, väldigt skönt ibland. Att bara försvinna liksom.
Har kollat runt lite på bikinis, och hittade en riktig skönhet på www.nelly.com tror att kenza har
en likadan.. om jag inte minns fel. Men den är jättefin allafal, så den ska/vill jag nog förmodligen
 beställa hem. :) Hihi. Allt bra med er idag då ? Med mig är det fintfint, är faktiskt inte trött längre.. alls. Så det
är ett stort plus för det.  Jaha, imorgon är det skola.. är både lite tråkigt men även lite spännande, för
man får träffa alla osv. :) Imorgon (tisdag) blir det att vicci följer med mig hem, mkt trevligt.

Men nu ska jag allafal gå ut en runda med bebisarna. Ska dra med ipoden, för annars
är det väldigt tråkigt. Haha. Men ni får ha det så bra så länge !

puss !

<-- för denna ?


Kommentarer
Postat av: Marrie

Jag tycker du är otroligt söt tjejen! : P

2010-04-05 @ 18:25:18
URL: http://mthereses.blogg.se/
Postat av: Mikaela

tack så mycket, detsamma :D

allt bra?

2010-04-05 @ 18:25:21
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0