we have to party all night long..


Dagens ord:

Fantasi är det vi vill ha ibland, men verklighet är alltid det vi får.

Hej på er, sötnosar.

Är väldigt trött just nu, fortfarande.. hehe. Vet inte ifall jag ska va med
vicci idag, för hon har inte hört av sig - som hon sa att hon skulle. Börjar få lite dåligt tålamod nu.
Allafal, tänkte snart äta osv.. börjar bli ganska hungrig. Dagen har bestått av att
bara ligga i soffan och tittat på olika program.. ganska skönt att inte göra
någonting ibland. Ska nog hoppa in i duschen alladeles strax, känner mig så ofräsch.. ska även göra
lite "behov-saker" .. länge sedan sist. Har bestämt mig för att jag ska köra sån diet dricka
i en vecka. För jag känner att jag får inte riktigt i mig alla vitaminer, proteiner osv. 
 

Så det är bestämt. Ska även sluta med godis, har blivit extremt mkt den senaste tiden. Så det är
stop för det nu ! :) Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta.

puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0