påsk - sitter hemma själv.


20:32 - 3 april - 2010

I'm your babydoll, and I get what I want.


Hej igen !

Just nu sitter jag helt ensam hemma, mathias åkte precis till en kompis, de ska grilla osv. Och pappa är
som sagt på fest. Så nu är det bara jag och bebisarna hemma, skönt men ändå
lite lonley.. :) Men men, sitter fortfarande och lyssnar på Girlicious. Älskar deras låtar ! Blev plötsligt sugen på att shoppa .. är sugen på att göra likadant som Vicci och jag gjorde förra gången ! Det gick verkligen skit bra ! Måste vi göra om igen, viccs.
 Nu har jag bestämt mig, för att köra hårdträning. När skolan börjar så ska
jag bara äta frukt, och inte äta så mkt alls. För nu j*vlar ska jag bli smal.

Vill även ta hål i naveln, fatta hur snyggt det kommer bli till min nya kropp. Japp, mitt/mina mål. Har gått igenom detta i en väldigt lång tid. Och nu ska det banne mig ske. Haha.
 Tänkte göra några situps alldeles strax, bränner alltid så härligt i magen då. Och då mår man bra, för då känner man att man har "tränat"

~ Men nog pratat om träning, bantning osv. ~

Var ska ni fira er påsk ? Eller vart har ni varit i påsk ? Skicka gärna en kommentar.

puuuuuuuusss på er alla, sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0