Till syster.. (L) !

Gud.. vad trött jag är. Idag igen.

Fattar inte varför jag är vaken.. egentligen. 
Vaknade en timme för tidigt. Men men, ska ju till syster idag vid 1. Ska bli kul 
att få träffa henne & Jon igen. + Idag ska hon passa en liten vovve, gissa om jag kommer sitta och klappa den
i flera timmar. Hihi.  But that's me. Har precis ätit, ska alldeles strax sminka mig inför dagen. Har gått utan smink
i 2 dagar nu, förhoppningsvis så har mina ögonfransar växt lite. Jag älskar mina ögonfransar - de är superlånga.
Har fått massa kommentarer om ifall jag använder "lösögonfransar". Men det gör jag inte. :) Hehe.

Kan visa er en bild som ni har sett innan - där man kan se mina ögonfransar mer. 
Men alla i vår familj har egentligen det, har nog fått långa ögonfransar av mamma. För hon har
också det. Så det gillar vi :) Ligger och tittar på film på datan.. Mr & Mrs Smith.
Älskar den filmen, skrattar alltid i mitten av filmen. När det inte ens är kul ? Hehe. 

*Men nu ska jag hoppa in i duschen, klä på mig & sen sminka mig. + ta ihop massa kläder.. *

puss på er alla. 

/E. 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0