Fullspäckad helg !

Godmorgon bloggen !

Hur mår ni idag ? Jag mår fint fint, är väldigt spänd för helgen.
Idag är jag som sagt också hemma.. ska plugga.. eller
måste plugga. Vill & orkar inte. Ska även försöka att gå ut med hundarna idag. Det är så fint väder, så det är bara synd ifall jag sitter inne. Allafal, har precis ätit frulle och sitter just nu och tittar på Top Model 11. Älskar verkligen
modeprogram. Alltid lika kul !

VAD HÄNDER HOS ER IDAG ?

Här händer inte så mycket, Ska planera inför nästa fredag. ( Den 7 maj ) för då ska jag & bästis till min syster i
Staffanstorp .. på Bonnamarknad. Ska åka massa karuseller + spendera massa tid med syster. Sen7
nästa dag (lördag) så ska vi gå till marknaden och kolla massa där. Sist jag var där så hittade jag ju min
Gucci - väska för 200 :-. Var skit snygg ! Men såklart.. sprack den förra veckan.

Men men, nu ska jag hoppa in i riktiga kläder. Sitter ju i pyjamas. Ska även ta på mig lite solpuder, sen är
jag klar inför dagen. :) Puss på er alla.

/ E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0