ebba har tråkigt

La la la the fire is on.

Hej hej, är på väldigt bra humör nu.
Sitter just nu i soffan med filt + massa kuddar. Mysfaktor till max !
Pratade med Vicci för en stund sen, bara allmänt. Väldigt trevligt, har pratat med
ovanligt många idag, te.x: Bästis, Vicci, syster och någon annan tror jag.  Är sugen på någonting,
så jag ska nog äta något. Det är lite konstigt, men vad jag än äter så går jag
inte up i vikt. Vilket är underbart. Hihi. Imorgon vet jag inte vad som händer, ska fråga pappa ikväll
om jag får åka till min syster, och isåfall så tar jag ju narturligtvis med mig "pluggböcker".

jag hittade maria Montazamis blogg för en stund sen. För er som vill checka in:
http://www.amelia.se/blogg/maria-montazami/index.xml?category=&from=&to=&next=0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0