Massa plugg...

Trött som "trötter" i snövit och dvärgarna.

Hahah, vet inte varför jag skrev så ? Kom inte på något annat. Som ni kanske anar så är jag
inte på pappas jobb. Jag fick ledigt av min lärare för att jag skulle kunna plugga till ett prov. Väldigt snällt !
Men imorgon ska jag följa med honom till jobbet. Kan ju plugga när jag kommer hem också jue. :) Tänkte jag
faktiskt inte på. Allafal, VAD HÄNDER HEMMA HOS ER IDAG ? Själv ska jag plugga och massa
andra tråkiga saker. Längtar faktiskt tills nästa vecka, för då börjar skolan igen. Vill träffa alla kompisarna
Längtar även tills denna helgen, för då ska jag va med Vicci sen nästa helg så ska jag vara med bästis
Så dessa helgerna som kommer är ebba upptagen. Vilket känns superbra ! Vill inte bara sitta och glo ut genom
fönstret. Vilket jag gör när jag inte har något att göra. Okej, kanske inte exakt - men nästan.

Sitter just nu i soffan och tittar på Top Model 11. Såg samma avsnitt igår också.. men tröttnar aldrig på det. :)
Hihi. Är någon av er där ute likadana ? Att ni kan se samma sak om och om igen - och aldrig
tröttna på  det ? Det är likadant med låtar.

Har precis ätit frukost, och ska snart börja plugga.. men känner inte riktigt för det nu. Men men, får bita ihop.
Imorgon ska jag ta på mig min nya tröja från HM. Den med "fluffarmar" Tyckte att det var supersöt !

Men nu ska jag kolla lite på Tv och alldeles strax börja plugga.

See you later. <3


Om du ska ha ett bra shampoo för färgat hår, ska du använda den röda Elvital - colore vive.
Den får din färg att hålla mycket längre. Te.x jag färgade mitt hår för rättså många veckor sedan. Och
min färg har fortfarande hållit sig, imed att jag har användt de shampoot.

Så den remkomenderar jag verkligen  till personer som färgat håret.


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: aw, tack detsamma! :D

2010-04-27 @ 18:14:23
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0